Формування критичного мислення школярів на уроках географії . Використання сенканів

                        Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
                        Відділ освіти Зарічненської районної державної адміністрації
                    Морочненська загальноосвітня школа І - III ступенів
                  Зарічненської районної ради Рівненської області




Формування критичного мислення школярів на уроках географії. 
Використання сенканів






                                                                                               Досвід роботи 
                                                                                               вчителя географії
                                                                                               Морочненської ЗОШ І-ІП ступенів 
                                                                                               Зарічненської районної ради
                                                                                               Рівненської області 
                                                                                               Музичко Г.М. 




2014


Анотація досвіду роботи «Формування критичного  мислення школярів на уроках географії. Використання сенканів»

У роботі подано матеріали про використання педагогічної технології формування критичного мислення школярів на уроках географії, детально розкритий зміст роботи широкого використання сенканів на уроках та в позаурочних заняттях з географії.
В методичному посібнику наявні найважливіші характеристики послідовного проходження трьох стадій формування та розвитку критичного мислення, властивих одночасно і процесу пізнання: виклик, осмислення, рефлексія. Визначено завдання кожного етапу навчання, а також представлено й обґрунтовано основні методи, які забезпечують ефективність формування мислення високого рівня. Здійснений опис основних педагогічних прийомів і форм роботи зі школярами, які сприяють розвитку творчого потенціалу, інтелектуальних можливостей дитини, успішній соціалізації учня та його адаптації в мінливих соціально-економічних, вихованню якостей креативної, критично мислячої особистості.
Упровадження досвіду спрямоване на формування освіченої, інтелектуально розвиненої особистості.
Практична реалізація досвіду засвідчила не лише підвищення рівня успішності школярів, але й підвищила їх здатність давати адекватну оцінку реаліям життя.

Посібник рекомендовано для використання вчителям географії, екології, які прагнуть модернізувати навчальний процес, привести його у відповідність до сучасних вимог в умовах зростаючого обсягу інформації, темпів життя, інтенсифікації глобалізаційних процесів.                                                                                                                                                                                                    



Немає коментарів:

Дописати коментар