Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Відділ освіти Зарічненської районної державної адміністрації
Морочненська загальноосвітня школа І - III ступенів
Зарічненської районної ради Рівненської області
Формування критичного мислення школярів на уроках географії.
Використання сенканів
Досвід роботи
вчителя географії
Морочненської ЗОШ І-ІП ступенів
Зарічненської районної ради
Рівненської області
Музичко Г.М.
2014
Анотація
досвіду роботи «Формування критичного
мислення школярів на уроках географії. Використання сенканів»
У роботі подано матеріали про використання педагогічної технології формування критичного мислення школярів на уроках географії, детально розкритий зміст роботи широкого використання сенканів на уроках та в позаурочних заняттях з географії.
В методичному посібнику наявні найважливіші характеристики послідовного проходження трьох стадій формування та розвитку критичного мислення, властивих одночасно і процесу пізнання: виклик, осмислення, рефлексія. Визначено завдання кожного етапу навчання, а також представлено й обґрунтовано основні методи, які забезпечують ефективність формування мислення високого рівня. Здійснений опис основних педагогічних прийомів і форм роботи зі школярами, які сприяють розвитку творчого потенціалу, інтелектуальних можливостей дитини, успішній соціалізації учня та його адаптації в мінливих соціально-економічних, вихованню якостей креативної, критично мислячої особистості.
Упровадження досвіду спрямоване на формування освіченої, інтелектуально розвиненої особистості.
Практична реалізація досвіду засвідчила не лише підвищення рівня успішності школярів, але й підвищила їх здатність давати адекватну оцінку реаліям життя.
Посібник рекомендовано для використання вчителям географії, екології, які прагнуть модернізувати навчальний процес, привести його у відповідність до сучасних вимог в умовах зростаючого обсягу інформації, темпів життя, інтенсифікації глобалізаційних процесів.
Посібник рекомендовано для використання вчителям географії, екології, які прагнуть модернізувати навчальний процес, привести його у відповідність до сучасних вимог в умовах зростаючого обсягу інформації, темпів життя, інтенсифікації глобалізаційних процесів.
Немає коментарів:
Дописати коментар